Na zijn studie bedrijfseconomie en registeraccountancy was Hans jaren werkzaam voor Unilever en heeft hij internationale ervaring opgedaan in o.a. Europa, Azië en Midden-Oosten.
Hij was CFO bij verschillende organisaties, waaronder beursgenoteerd, groter MKB, startups en familieondernemingen.  Ook heeft hij ervaring met M&A en post M&A integratie.

Hans beweegt zich graag op het snijvlak van de business, stakeholders management en finance.

Specialisatiegebieden zijn finance & control, ICT & digitale mogelijkheden, strategie mobilisatie & implementatie, teams opzetten & begeleiden.

Als auteur van de boeken ‘Wat zeggen die cijfers eigenlijk?’ en ‘Wees bamboe, en 7 andere lessen uit de zijderoute’ geeft hij trainingen en lezingen.

Zijn werk loopt naadloos over in andere bezigheden zoals motorrijden, toerskiën, reizen, lezen en drummen in een band.

Volg de geldstromen, laat mensen uitblinken en zet resultaten neer.

Wij zijn MARAI

Benieuwd naar wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Menu